Let's Row

Retourneren

1. Retour aanmelden

14 dagen bedenktermijn

Bij Let’s Row heb je een bedenktermijn van 14 dagen waarin je jouw product terug mag sturen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het product hebt ontvangen. Binnen die tijd meld je de retour bij ons aan via info@letsrow.nl en zorg je ervoor dat het product is aangemeld bij een vervoersdienst. Zodra we je retour ontvangen, gaan we er direct mee aan de slag en mag jij binnen 24 uur een passende oplossing verwachten.

2. Product retourneren

Waarop moet ik letten bij mijn retour?

Er zijn een aantal spelregels van toepassing op je retourzending:

  • Het artikel mag niet in gebruik zijn genomen.
  • Wanneer je verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken of werking van het product vast te stellen, ben je aansprakelijk voor een eventuele waardevermindering.
  • Het artikel zit nog in de originele verpakking.
  • Wij vragen je om jouw retour altijd even bij ons aan te melden via info@letsrow.nl, zodat we je retour sneller kunnen verwerken.
  • Producten die specifiek voor jouw besteld zijn en niet in onze webshop staan, kunnen helaas niet geretourneerd worden.

Retourproces

Het retourneren van je product proberen we zo makkelijk mogelijk te maken. Hieronder hebben we stap-voor-stap uitgeschreven hoe ons retourproces eruit ziet:

  1. Meld je product(en) retour via info@letsrow.nl
  2. Geef een korte reden op waarom je het artikel retour wil sturen.
  3. Schrijf duidelijk het retouradres op de doos: Let’s Row, Kroon 72, 5406 DJ Uden
  4. Geef je pakketje af bij een PostNL punt of een andere vervoerder. De verzendkosten zijn voor de koper. (De producten mogen, op afspraak, ook teruggebracht worden naar het bovengenoemde adres.)
  5. Na het aanmelden van je retour bij een vervoerder ontvang je een Track & Trace code waarmee je het pakket kunt volgen.
  6. Zodra het pakket bij ons binnen is, wordt jouw retour in behandeling genomen. Binnen 24 uur na ontvangst mag je van ons een oplossing verwachten.

Wat is de status van mijn retourzending?

We houden je altijd via e-mail op de hoogte van de status van jouw retourzending.

3. Voorwaarden

Terugbetaling

Valt het artikel binnen de bedenktermijn en voldoet het aan de spelregels? Dan wordt het aankoopbedrag terugbetaald. Dit doen wij zo snel mogelijk, uiterlijk 14 dagen na herroeping. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.

Omruilen

Artikel niet naar wens? Valt het binnen de bedenktermijn en voldoet het artikel aan de spelregels? Dan ruilen we het gewoon om naar een product met dezelfde waarde. Als het product goedkoper is dan vergoeden we uiteraard het restbedrag.

Deelvergoeding

Is het product gebruikt, vertoont het gebruikerssporen of ontbreekt de originele verpakking? Dan gaan we altijd kijken naar een vergoeding voor het artikel. De waardevermindering kan oplopen tot 100% van het originele aankoopbedrag.

Spelregels bij het retourneren van producten

Wel zijn er een aantal spelregels van toepassing op je retourzending:

  • Het artikel mag niet in gebruik zijn genomen.
  • Wanneer je verder gaat dan nodig is om de aard, kenmerken of werking van het product vast te stellen, ben je aansprakelijk voor een eventuele waardevermindering.
  • Het artikel zit nog in de originele verpakking.
  • Wij vragen je om jouw retour altijd even bij ons aan te melden via info@letsrow.nl, zodat we je retour sneller kunnen verwerken.
  • Producten die specifiek voor jouw besteld zijn en niet in onze webshop staan, kunnen helaas niet geretourneerd worden.
Share by: